Darkness And Light Community

Darkness And Light SEA Community Forum
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:33:47

Pala's DaL Builds ! i ll be looking for a banner.

Most of the Builds Are Made By Myself, after observing some Other Players's Style. I ll be listing the Credits after crap i type.


Last edited by PalaLovesHellGirl on Sat 26 Apr - 16:48:42; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:36:05

Light Heroes

Terrabellum

Hybrid Caster/ Tanker Build

Start:
4 anti magic pot
2 dispel

lf your the only one on Left, which is rare-
Kobold Horn

Summon the Kobolds to Loot the other 2, don't mind the Mp cost. lts Worth it ! Better than Waste your Z which may save your life.

Use the Kobold to farm till you buy your x3 wolf axes. They can tank the creep damage for you.

Leather boots ( 200gold )
Wolf Axe x 3 ( 450 gold )

Blood hammer
Light Hammer
Str Rock

Sell Leather Boots
Combat Boots x 1

Sell Wolf Axe x1
Mage's Belt
Complete Legendary Sage's Gear
Ring of authority x1
Ring of authority x1
Ring of authority x1
Ring of authority x1

Than, depending on the other team's style. i ll buy different things. lf they are pushing like mad-

Absolute Safeguard

lf they are breaking apart and some are selfishly farming-

Merciless Dirk Of Sharpness ( critical)
Merciless Dirk of ??? ( accuracy)


usually it will end before this, but if the game continues, my end build will be -

1. Anti Magic/ Dispel slot
2. Str Hammer
3. Ruler's Ring
4. Sage's gear
5. Dirk ( ps forgot)
6. Ts ring/ Warrior's Ring

f1- Absolute Safeguard / Corrupted Flail
f2- Pryoma's Sword / Greater Pots

Pure Tanking Build

Start Game

4 x Anti Magic Potions
2 x Dispel Scrolls

Again, if your the only on on left which is rare,

Kobold Horn

Use the Kobold Horns to farm, make use of them to tank the creep damage.

x3 Wolf Axe
x1 Leather Boots

Than Save Up for your Str Hammer

Blood Hammer
Light Hammer
Str Rock

Ring of Authority x 4
Combine them, duh.

Combat Boots
Sell Leather Boots

True Sight Ring if there is Isabelle, Veron on Darkness.

lf not,

Make A legendary Warrior's Armor

Sell 2 wolf Axe

Absolute Safeguard / Pryoma's Sheild

The Game will normally end by than.

The Results- ( only if you farm the whole dam Game or The Noobs feed you Very Happy)

1- Anti Magic/ Dispel Slot
2- Str Hammer
3. Warriors's Armor
4. Ruler's Ring
5. True Sight Ring/ Legend Warriors's Ring
6. Merciless Dirk ( 1800 gold ) ps forgot name again =_=


F1. Pryoma's Sheild
F2. Greater Pots/ pryoma's Sword


Int Build? Reading this guide only to find Pala's Crappy Int Build? Go ask Skyfreak, Deimos or Sleet Very Happy i ll be typing only when i got time.

Playing Style ~

Hybrid Int/ tank Build-

Before Getting Str Hammer ~
- Always, ALWAYS try to use W aura to last hit creeps.
The Best Lane to be in depends though, if your rich enough to get a kobold horn, farm at the left side.
But if your not, it depends again, try going to the least populated lane. Your a tank, and your piority is to get Str Hammer pronto!

After Getting Str Hammer~
< blank > GtG for now.



Credits- Love99 for the Ruler's Ring Part
Sku For the Buy Wolf's Axe First Part
lce for the upcoming Farming style
Para for the idea of using Kobold to farm neutral while your hero leeches Creep


Last edited by PalaLovesHellGirl on Sun 27 Apr - 23:21:16; edited 3 times in total
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:36:45

Pala Says No. So its No.


Last edited by PalaLovesHellGirl on Sun 27 Apr - 23:22:40; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:37:51

Fux Fux Fux !
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:42:25

fux Fuck fux Fuck lalalalal i love spamming bad words when the mods don;t gime W/p Very Happy
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:44:16

shiet builds Stinks!
Back to top Go down
View user profile
PalaLovesHellGirl
Palamon
avatar

Male
Number of posts : 150
Location : Look at HellGirl's location :D
Job/hobbies : following HellGirl :D
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 16:44:36

shiet shit shiet !
Back to top Go down
View user profile
PoopTwice
Knight
avatar

Male
Number of posts : 114
Age : 28
Location : Disconnected
Registration date : 2008-04-24

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 19:53:07

someone scold me noob cause i was using doro and i bought like 3 wolf axes
he ask everyone to see my items and keep say i noob T-T

_________________
Back to top Go down
View user profile
Fayth :.
Admin
avatar

Male
Number of posts : 157
Age : 23
Location : DAL Community Forum
Job/hobbies : Online
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 26 Apr - 20:39:16

i rmb a match,
against dono who d,i forgotten,
but they started tanking at lvl 4,
with 4 wolf axes per tanker ( they tank by switching when
the main tanker starts to get dangered )
and guess what,it works ._.
our tower rly down d .
And when they wanted to make hammer,
they sold all of them .
So wolf axes or not , your choice .

_________________
Back to top Go down
View user profile http://dalseacommunity.darkbb.com
smileprince
Recruit
avatar

Male
Number of posts : 20
Registration date : 2008-04-26

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sun 27 Apr - 14:50:23

teamwork is the most important ... =3
Back to top Go down
View user profile
XiaoSanZei
Recruit


Male
Number of posts : 22
Registration date : 2008-04-26

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sat 3 May - 22:36:13

baka pala with noob guides =D
Back to top Go down
View user profile
SEAxalvinjh
Bowman
avatar

Male
Number of posts : 55
Location : SG; EAST, pasir ris; sunny beach
Registration date : 2008-05-30

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sun 1 Jun - 17:31:10

lol.
actually not bad if you imagine the most positive things in the game
with no noob player like "alvinthenoob"(MEE! LOL)
the game will definitely pawn Smile
Back to top Go down
View user profile
Chthonic
Knight
avatar

Male
Number of posts : 93
Age : 23
Location : My Computer
Job/hobbies : Violins/Photoshop
Registration date : 2008-05-10

PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   Sun 1 Jun - 21:14:58

Mimic KeiZho's to bcome a godly tera

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.   

Back to top Go down
 
Pala's Shitty Builds. Revealing Slowly.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» All American Shitty Build
» GM Builds 100-Millionth Small-Block Engine
» David Price Vs Ondrej Pala
» My 2 FJ builds:
» rethinking 4ac build

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Darkness And Light Community :: Game Guide-
Jump to: